ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Helg

Nu kan man äntligen ta å tagga ner lite :) Tentan är skriven och det kändes riktigt bra, hoppas bara på att resultatet visar detta ;) Men varje gång jag får en sån här bra känsla i magen efter ett skrivet prov så brukar det ha gått bra. Så jag litar på magkänslan denna gång också ^^

Ikväll blir det bara avslappning på hög nivå, sitta, glo på film/tv/serier på datan you name it och umgås med Jenny. E la planerna ^^ kanske tar å trycker i mig lite choklad eller popkorn å på köpet, men de hör bara till. Skönt med en lugn fredag och en lugn helg då man vet att man kan göra va fan man vill utan att ha någon skoluppgift/prov i bakgrunden :) Så skönt ^^

Imorn bidde de match mot hagunda borta vid nya hallen i stenhagen, borta vid maxi, hoppas vi kickar ass :) Men innan det bidde de jobb 7-12, å känner jag för de kanske jag tar en tripp in till stan innan för att shoppa loss lite, känner att jag har förtjänat de ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt underbara slappande och njuta av att känna mig helt fridfull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: