ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Full rulle

Det känns som att det finns alldeles för mycket saker som jag måste/vill göra. Känns inte som att man hinner med och det blir lätt att man stressar upp sig över ingenting ibland. Det är jobb på helgerna, plugg, innebandyn, gymmandet å fester jag vill iväg på, samtidigt som jag vill vara för mig själv och tat lugnt. Ibland blir det som sagt lite för mycket.. Man vet inte hur man ska prioritera i vissa lägen.

Jag känner mig mindre taggad på innebandyn för tillfället. Vet inte varför, men efter juluppehållet så försvann lite av inspirationen för den. Kul vissa stunder, men för det mesta känns det bara som att de e någe jag måste göra. Hoppas jag hittar gnistan igen. Men de e inte säkert. Det är iaf bra träning för en. 

En sak som jag dock känner väldigt för just nu är gymmandet. Det är riktigt roligt och jag känner att det händer någonting där iaf. Försöker få in så många pass i veckan som jag kan, men minst 2 ggr. Va där idag iaf i ca 1 h 15 min. Tiden går fort när man har roligt och jag har lagt upp ett slags program som jag kör på ett ungefär. Blir armar/axlar först, sedan ben, därefter bål med mage och rygg. Känns bra, men ska nog se efter mer noga vilka vikter jag ska köra på de olika sakerna, just nu kör jag bara på känsla. Men ska nog hitta en bestämd vikt för att sedan kunna stegra och utvärdera. Vill ju få lite mer muskler och bli starkare, ändra kroppsammansättningen lite ;)

Plugget är väl det som tar upp mest tid, vilket säger sig självt. Men det är riktigt roligt för det mesta, trots att man blir trött på det ibland. Det är ju många småkurser nu i början av terminen, har precis haft en 2 veckors kurs i smärta, nu är det en 2 veckors kurs i neurologi å sen blir det 1 veckas kurs i pediatrik. Sedan blir det dock en lång kurs på 16,5 hp i sjukgymnastik :)

Nä usch va man sitter och gäspar nu.. Blir nog en tidigt sänggång idag också. Men först ner och tanka bilen ^^ Imorn blir de bil till skolan för att sedan efter de fara iväg till brorsan :)


 
The river has many colors
Just like love
It can be red, black, green and blue
But it makes no difference
I still want you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: