ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Derbymatch Storvreta mot Sirius

Nu var man hemma från Ume igen då :) Rullade in me SJ:s natttåg vid 6 tiden på morgonen i Uppsala :) Har haft en underbart skön vecka med väldigt härligt sällskap ^^ Vi badade, jag åkte skoter för första gången å vi var iväg till ett ställe som hette Megazone och var på "fortet" ungefär som fpngarna på fortet stuk m.m. :)

Snart drar skolan igång igen.. usch ser int fram emot de. Skulle int ha någe emot att ha en vecka till med lov ^^ Men på mån börjar allvaret igen, å första tentan har man den 28/1.. BLÄ!!

Idag var jenny å jag å kollade på Derbymatch mellan Storvreta och Sirius, vilket storvreta vann med 7-4. En seger som man kunde nästan förutspå så fort matchen drog igång. Storvreta hade övertagen mesta dels av matchen, dock hade Sirius sina ljusa stunder :) Men de e alltid kul att bara titta på när folk spelar innebandy. De e en sån jävla härlig sport och jag kommer nog inte kunna slita mig från den på ett bra tag på ett eller annat sätt ^^


Sirius och Storvreta tackar varandra efter matchens slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: