ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Vägra tenta plugg!!

Just nu så vill jag helst bara ligga och titta på film och tycka synd om mig själv om det var jag som fick bestämma ^^ Håller på att bli sjuk och mitt uppe i det så har jag tenta imorn, på 4 dagars sega föreläsningar. Alltså på 4 dagar ska vi ha lärt oss en jävla massa om pediatrik och sedan kunna det imorn på en 2 h lång tenta.

JAG VILL INTE!!!

Har ingen lust alls att plugga, utan känner nästan just nu att jag vill skita i det och bara gå på känsla på morgondagens tenta och förmodligen få underkänt. Men de känns ju inte heller riktigt bra. Men det går en gräns någonstans där hårfint och jag känner verkligen att den är passerad i och med denna kurs. Den har varit långdragen och stressig tom gjort mig sjuk. Så hm? Är det värt att köra på tills man e helt sönderkörd. Längtar iaf till imorn eftermiddag, då har man en ledig helg framför sig!

Får se hur det går med plugget, kanske känner motivation senare.. Annars blir det som det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: