ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Måndag :)



You make me blush, so hush
I think I have a crush 
On you, so don't be blue 
It's long over due 
I would mind, spending all my time
Around you, so don't be blue 
You don't have a clue 

When I'm not with you, I'm looking
A little glance or maybe two 
At you, so don't be blue 
Hopefully you are too
When you sit near I wish I could 
Come a little closer 
To you, so don't be blue 
I like you
 
- En liten inspirerad "låttext" av moi ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin, vem är den skriven till?

2011-03-01 @ 14:02:43
Postat av: Ulla

Tack ^^ den e riktad till en härlig person vars stil jag diggar :)

2011-03-01 @ 19:01:39
Postat av: Johanna

Okej. Någon jag känner? Hört talas om...

2011-03-05 @ 19:21:19
Postat av: Ulla

Jadu johanna :) Beror på vilken johanna du e å om de e en johanna jag känner, annars e de svårt att svara på den frågan ^^

2011-03-05 @ 22:55:27
Postat av: Johanna Nordli larsson

Ledsen att jag varit otydlig. Det har varit jag hela tiden. xD Så vem är den till?

2011-03-09 @ 08:52:36
Postat av: Ulla

haha, men Johanna då ^^ Du får la säga det då e ingen tankeläsare :P Texten är tillägnad en person som du int känner, men som jag träffar på väldigt ofta :) Vill int säga vem eller hur här, men fråga på fb nån gång kan jag säga :P haha

2011-03-09 @ 12:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: