ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Trötttt....

Jag e sååå trött ^^ För jag har nog inte direkt fått tillräckligt med sömn :P Va i västerås på födelsedags/förlovnings fest igår och då bidde de ju att man var uppe tills 4 å sedan att man vaknade vid 9 igen ^^ Va dock jättekul där med en massa trevliga personer, superhärligt :) Sedan underlättar det inte att man har spelat match idag också, men de var härligt faktiskt, kände mig riktigt taggad på någe helt konstigt sätt ^^ 

Men det blir helt enkelt att man får ta å lägga sig i tid ikväll då om man ska upp å någelunda sissodär lagom tid för att hinna iväg till skolan :) För de e mycket som ska uträttas förutom skolan imorn. Ska gå å gymma å sedan ska jag fara till media markt och köpa systemkameran som jag tjatat om, så där lär man bli ca 7-8 tusen fattigare, men som tur e man inte spec jättefattig för tillfället iaf så de har jag råd att unna mig ;)


Folk på "festen" :)


Can you tell me what you see
When you look at me
I might be blind or looking away
So it would help if you could say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: