ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Träning

Träning är min drog. Älskar träning då den gör mig på sånt jävla bra humör. Man kan få lite lugn och ro utav den i en stressig vardag och man har alltid tid för den. Eller nja, nästan alltid tid för den.. På torsdag bidde de att skippa träningen då jag har tentan på fredag. Men igår bidde de gymmet ca 1 h och idag bidde de innebandy i 1,5 h. I vanliga fall om de inte hade varit tenta vecka skulle jag ha gjort ett gympass imorn också och sedan innebandy på torsdag, vilket jag gärna skulle ha gjort. Men nu blir de lite fokus på skolan också om man ska klara kursen. Men det blir match i helgen på söndag iaf :)

Träningen gör att endorfinerna rusar runt i kroppen på en och man känner sig lycklig, som att en weight is lifted of your shoulders, bekymmerna minskar och man mår bättre. Alla borde träna och jag kan verkligen inte förstå mig på dem som säger att träningen är djävulens påhitt och att man aldrig kommer utföra de. Vissa tycker nämligen så. Men vill man inte må bra så.. Men då menar jag ju inte att man behöver hårdköra, ett par pass i veckan med iaf lågintensivt/medelintensiv träning kan man unna sin kropp. Jag vet att om jag ska må helt bra så måste jag nästan ha mina 4 pass + match på helgen /vecka. Annars känner jag mig nästan sunkigt och svagare. Vilket jag nu kommer göra nu när jag inte har tid för träningen. Men de e la värt de för skolan ^^

TRÄNING = KÄRLEK :)


Tummen upp för de ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: