ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Falun i 6 veckor ^^

Jaha, snart är det dags för VFU (praktik) i 6 veckor :) Dessa ska spenderas i Falun av alla ställen, men de ska bli kul att komma bort lite. Valde det själv som ett alternativ som jag tillslut fick, det var inte många i klassen som kände för att åka någon längre sträcka, men själv tycker jag att de kan vara riktigt skönt att komma bort lite från uppsala :) Man har ju bott här hela livet så :P

Den 21 mars - 29 april så ska jag då ut och det jag kommer sakna mest är nog gymmet å innebandyn lite å, men allt annat finns nästan där, förutom familj ä vänner då, men de e ju inte direkt för alltid som man är där ^^

Så nu söker jag aktivt efter ett ställe där jag kan bo under dessa veckor, man är inte gjord av pengar, emn de ska la finnas någonstanns där man kan vara :) Har lite alternativ redan iaf, men ligger lite långt bort, så får se. Tur att man har pappas sambo som har lite känningar där upp som hör runt lite :)

Men just nu e de la bara att fokusera på skolan och se till att klara de 2 återstående tentorna (båda muntliga) innan man får komma ut och härja ^^ Så de e fokus som gäller från och med nu och verkligen se till att få in allt i skallen så man blir duktig på de man gör :) Men idag är det fredag och jag ska njuta av lite ledighet också ;) Imorn bidde de jobb och sedan vila och ev lite plugg av resterande helgen ;)


Falu lasarett där man ska tillbringa 6 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: