ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Allt rasar in

Idag har varit en sån där dag då allt har kännts förjävligt. Har varit sur, irriterad på allt och alla och inte känt för att göra någonting alls. Ibland har man såna dagar och jag vet inte vad det beror på att just idag har varit en sån dag. Skolan var dock väldigt seg.. tror jag skulle få spunk i slutet av dagen, trött å inte alls fokuserad på vad lärarna sa.

Gillar inte små kurser, å denna kurs är inget undantag. Det är så mycket som man ska göra på 5 dagar, det är redovisning av grupparbete, seminarium och tenta på fredag, där man ska ha lärt sig allt tills dess. Vet inte hur det ska gå till för just nu känner jag att mitt huvudet är fullt av en massa och det mesta är skolan, men en del annat personligt också. Jag orkar inte med skolan och känner ingen motivation till att plugga in någonting. Vill sova, vill vila och vill bara tat lugnt.



Buried deep the lies within 
Hiding there beneath my skin
Trying to break free 
Wanting to get to me
Tears are rolling down my cheeks
There's no way to fix these leaks
Ruined for life, my disguise
I have to stop with all the lies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: