ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Det går för fort...

Helgen alltså.. det känns som att den just hade börjat och snart e den nu helt plötsligt slut. Usch å fy skulle inte tacka nej till en dag till då jag gärna vill sova ut :P

I helgen har det varit jobb å innebandy i fokus. I fredags var jag å Jenny och kollade på en derbymatch i allians. Igår lördag bidde de jobb 7-14 och sedan att fara direkt till ekilla sporthall i märsta typ och spela match mot arlanda vid 16, där de bidde 2-2 som slutresultat. Klockan 7 kom man sedan hem igen efter en dags slit å då kände man sig helt död, och de bidde bara slapp framför tv:n resten av kvällen :) Idag söndag jobbade man 7-12 och sedan for jag och kollade på de 2 sista perioderna av rasbo U-damlag, alltså vårt u-lag. Va kul att se dem kämpa men de gick inte riktigt så bra för dem i slutändan och de bidde förlust med 2-4.

Nu sitter man mest här hemma och slappar och känner sig dö trött. Va inte motiverad alls att ta mig upp imorse, men när det var 10 min kvar innan man skulle iväg till jobbet så kände jag att det var dags att pallra sig upp. Önskar mig ensovmorgon imorn, men de bidde de int.. Utan imorn börjar en ny kurs som man ska tenta av på fredag. Ser fram emot de.. eller int.. Känns som att de kommer bli en stressig och jobbigt vecka. Men sen på fredag efter tentan kan man verkligen ta å slappna av ordentligt ^^


Mina söta kissekatter, bilder som tog idag ute i snön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: