ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Året som gått..

Va 2011. Snart är 2012 här. Enligt vissa e de det året då jorden kommer gå under. Vi får la helt enkelt se om vi klarar oss till 2013 ^^

Under det här året då som har gått minns jag inte mycket av. De har helt enkelt inte hänt så mycket. Varit i plugget.. 2 terminer till utav de 6 som jag har svischade förbi och nu e de endast 2 terminer kvar. Va ute på VFU och har bott 6 veckor i de härliga Falun, där hade jag några av mina bästa veckor på ett tag. Sedan enköping, sveriges närmast stad och den va ju rätt så nära så dit åkte jag bara buss, så de va inte lika spännande som i Falun ^^

Under året har jag ju också flyttat! Den 1 augusti fick jag tillträde till min fina lilla rum här i flogsta höghus nr 8 :) Jag trivs väldigt bra här och korridoren känns härlig att bo i :) De e ganska lugnt och skönt.

De bidde ett damlag i rasbo innebandy också under året. De va lite osökert där ett tag om det ens skulle bli något lag. Men som tur va fick vi ihop ett tillslut. Å tur va ju de, haft roliga tider med detta lag :)

Jag åkte iaf till London detta året, fast jag hade helst velat åkt till fler länder därtill. Men jag har ju fler år på mig till det :)

Eventuellt har jag en känsla att jag blivit lite visare detta år också, en del saker som har hänt har fått mig att växa som person. Jag har fått nya lärdomar som hänger med mig och jag känner mig en aning starkare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: