ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

20 frågor ^^

1. Vilken låt skrålar du helst till i duschen för tillfället? - Kan inte direkt urskilja vilken låt de e ^^

2.
Om det tog slut på kaffe i världen, skulle du överleva? - Oja, men jag tror de skulle bli väldigt ensamt..

3.
Just nu tänker jag...?
a. att det var tur att det fanns alternativ att välja mellan så att jag slipper tänka
b. att jag är trött och bara vill lägga mig ner och gosa med alla mina små underbara gosedjur, som för tillfället ligger utspridda i hela rummet.
c. på att om teflon inte fastnar på något, hur sätter de fast det på insidan av pannan?
d. att man måste vara måttligt road om man hittar på sånt här.

4.
Om du skulle beskriva dig med 3 ord, vilka skulle dessa vara? - Lättroad, knasig och konstig ^^

5.
Har du bra musiksmak? - Den bästa!

6.
Vilken radiokanal äger enligt dig? - Bandit rock \,,/

7. Är du fortfarande säker på att du har bra musiksmak? - Oja! ^^

8. Vad heter du i mellannamn? - Maria Matilda

9. Hur skulle du inställa dig påståendet att du är blyg?
a. Inte alls
b. Ibland
c. bara inför tjejer
d. bara inför killar
e. dansar aldrig nykter, svarar det på frågan?

10. Vilka språk kan du prata? - Svenska, umiska ^^ engelska, tyska..

11. Har du en tendens till att prata för mycket ibland? - Nä men va menar du nu.. Pratar aldrig för mycket, va har du fått det ifrån. Inte menar du det heller.. ^^

12. Tror du på att om man gräver tillräckligt djupt hamnar man i Kina? - Vart skulle man annars hamna?

13. Säger du e eller är? E de så svårt att förstå att de e e man ska säga, e de? ^^

14. Händer det att du bara får för dig att du verkligen måste slicka på någonting som e elektriskt? - Ibland så kan man helt enkelt inte kontrollera sina impulser ^^

15. Har du fastnat med tungan på en lyktstople på vintern någongång? - a scha dhö, a shörshtör inthe alth a duö nenar?

16. Vad skulle du bjuda på för maträtt på första dejten med någon?
a. Restaurang, du vet typ donken eller nått..
b. Beställa pizza
c. Jag laga mat?
d. Tinar upp någon av matlådorna jag har med mammas hemlagda mat och säger att det jag som lagat det.
e. Nudlar, har inte råd med mat.

17. Är du en adrenalin junkie eller gillar du att ha fötterna på jorden? - Visst att jag är ute och svävar i det blå ibland. Men tror nog att jag håller mig för det mesta nere på jorden ^^

18. Skulle du någonsin kunna bli vegetarian?
a. Är vegetarian
b. Provat på, men aldrig igen
c. Kött = himmelriket
d. Skulle kunna tänka mig sålänge jag får äta fisk
e. Räknas kyckling som kött?

19. Gillar du bergodalbanor? - Kan säga så här: du kommer aldrig få upp mig i en bergodalbana ever!

20. Tror du på tomten? - Va menar du nu? Va finns det inte att tro på? Han ger ju mig klappar varje år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: