ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

when the clock strikes twelve..

Nu e man hemma igen från London och har varit det i ett par timmar :) Sitter i studentrummet i Flogsta och hör musik som dånar från de andra husen, lite mysigt ^^ Sj e man trött efter dagens resa och planerar att attackera sängen vilken sekund som helst :) Rummet ser så mkt större ut nu när man börjar få upp alla möbler och sånt i det. Innan såg det så litet ut så ^^ Men jag trivs här.. eller nja, jag kommer att trivas. Tror det krävs lite anpassning då jag e van att bo på landet, men de kommer nog gå hur bra som helst :)

Hade det iaf skönt nere i London, fick några dagar med fint väder (förutom torsdagen som bestod mesta del av regn) och fick lite lugn och ro. Shoppade lite, men inte så mkt.. men framför allt njöt jag av london i sin helhet, andas in lite london luft och få höra språket i isn fulla innerbörd igen :) Jag älskar hur lätt det är att ta sig fram i London, trots att det är mkt folk. Men de e bara att hoppa på tuben eller bussen och åka iväg. Inga bekymmer och det är lätt att hitta, det är nästan omöjligt att gå vilse i london. Iaf enligt mig ^^ tro mig jhag försökte ;)


BIG BEN - ett av mina favoritmotiv att ta kort på faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa Åkerström

Hej Ulla!



Jag har hittat en tecknad bild på Google på tre tränande myror. När man klickar på den bilden så kommer din bloggadress upp. Jag antar att du har gjort bilden eller publicerat den i något sammanhang. Jag har skrivit en uppsats om rörelserädsla och undrar om jag skulle få ha den bilden med i min poster som jag ska presentera på Sjukgymnastdagarna nu i sept 2011 i Stockholm? Jag hoppas att du tycker det är okey, för jag fastnade verkligen för din bild!



Med varma hälsningar

Mona-Lisa

2011-08-16 @ 21:06:00
Postat av: Ulla

Hej Mona-Lisa,



Tyvärr är det inte jag som har gjort bilden, tror att jag hittade den på den här sidan: http://invertebrateolympics.com/6.html



Tyckte också att den var en väldigt bra bild. Men se om det går att höra med någon på den sidan om att använda den.



Hoppas att det går bra på sjukgymnastdagarna för dig :)



Hälsningar

Ulla

2011-08-17 @ 17:14:09
URL: http://ullakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för svar och uppmuntran!! =)

Ska prova kontakta dom istället.



Hälsningar

Mona-Lisa

2011-08-18 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: