ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Plugget...

Drar igång igen imorn då. Samtidigt som de e kul att träffa "alla" igen och göra någon nytta här i livet, så känner jag verkligen inte för att gå upp klockan halv 7 imorn bitti och bege mig mot BMC.. Det tar emot. Men jag visste hela tiden att detta skulle ske.. GAH!

Men nu ska man inte vara sån :) Måste se det positiva, man kanske lär sig någonting utav att vara i skolan ;) haha

I korridoren e la allt som normalt och man börjar se fler och fler ansikten och till och med prata med ett par ^^ haha, inte ansikten, utan människor då :) Men jag börjar faktiskt bli lite rädd av mig :P Varenda person jag har frågat (eller nja iaf 99 %) av de ja har frågat va de ska plugga ska bli civilingenjörer! varenda jävel ^^ va e de för ställe ja har har hamnat på :P haha jag vet ju inte ens va civilingenjörer gör för nått ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: