ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Officiellt flyttat hemifrån ^^

Jadu nu kan man la säga att man är officiellt utflyttat hemifrån och att man bor här i sitt lilla studentrum i flogsta på heltid ^^ Yeii

Nä men de känns skönt och jag har hamnat i en väldigt bra korridor tycker jag. Det är rent, fint och bra ordning :) Dock så håller väl sig folket till sig själva en hel del, vilket kan bli lite tråkigt ibland, men skönt på ett sätt då man kan springa runt i köket och laga mat utan att bli störd haha :P Men alla har ju inte kommit hit än, man ser fler och fler nya ansikten :)

Usch på måndag börjar skolan igen och jag har ingen direkt lust till det. Men de e la bara att ta nya tag och slänga sig in i det igen. Tror nog att det kan bli ganska kul ändå ^^ måste hålla mig positiv ;)


Love what I've done to the place ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: