ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Nycklarna hämtade, nu gäller de bara att komma in till rummet å ^^

Igår va ja å hämtade nycklarna till studentrummet där jag kommer att bosätta mig ett tag ;) Jag hade lite ont om tid just denna dagen, då jag var på akademiska som ledsagare åt en på jobbet. Men jag kunde smita iväg en stund medan han var på "operation" och smet då iväg till flogsta trakterna.

Därifrån så gick hela nyckelhämtandet som de skulle, och jag tänkte att jag skulle ta och smita in i huset å kolla på rummet å en liten snabbis :) Men nu kommer vi till problemet.. Jag hade ont om tid och jag fick bannemej int upp dörren in till min korridor, och ja, jag dubbelkollade så att de var rätt hus, våning å allt :P Men man skulle typ använda sig av kort och kod å allt annat skit, allt förutom de 2 fina nycklarna man just hade fått ^^ å jag förstod mig fan int på de där, antingen är jag helt oteknisk av mig eller så gav de mig fel "personliga" kod :P För jag kom int in, så frustrerad som jag var över detta fick jag gå därifrån, då jag var tvungen att hinna med en buss tillbaka mot stada :P

Så idag ska ja återigen försöka att ta mig in, så jag kan få se rummet.. så önska mig lycka till ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: