ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Filosoferar och ser tillbaka..

Jag har fört "dagbok" sedan jag var 14 år. Dessa av den enkla anledningen att jag vill komma ihåg vad som har hänt och kunna se tillbaka och minnas :) Jag skriver fortfarande i denna och har kommit upp i ett ganska bra antal sidor, med inlägg allt från ett par rader till utsvävande beskrivningar på flera sidor. Det mesta är väl om förälskelser och annat som hänt i vardagen :) Men det är som med alla dagböcker att den bara är till för den som skriver. Ingen kommer någonsin få läsa den (medans jag lever iaf - vilket jag planerar ska bli en lååång stund till ^^).

Nu när man sitter och läser den, när man minns tillbaka så kan man skratta och le åt saker som då verkade vara så allvarliga :) Man var kär i den killen och det var så mycket bekymmer, spec när man var yngre ^^ Men nu kan man roa sig åt detta lite. Ibland kan man bli lite överraskad av det man skrivit. Man har liksom glömt bort saker och ting. Å med mitt minne e int de konstigt, men saker man helt tappat liksom. Å de e härligt att kunna minnas igen :) Det får mig att le smått i min ensamhet. Sittandes här på golvet i studentrummet. Med datan är inkopplad i tv:n och lyssnar på lite lugn och rofylld musik och njuter. Ska snart sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: