ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

You shall not tell lies! But just because it's the first of april, i'll cut you some slack ;)

Idag är det den 1 april och inte vad jag ännu vet har jag blivit lurad av någon 1 aprils fantast :) Har inte heller försökt att lura någon då jag inte har några bra skämt eller så, så man e la ganska tråkig ^^

Hade de riktigt kul igår kväll ^^ De kommer jag nog göra om igen ;) Men ikväll bidde de innebandy som gäller för hela slanten, för de e då så att IBF Falun spelar match här på hemma arenan mot Warberg IC, semifinal i SSL för herrarna. De blir att kameran hänger med ikväll och kommer sitta på första parkett och ta en massa bilder, förhoppningsvis så får jag någon bra bild den här gången också. Men ljuset i den här hallen e mkt bättre än den jag har som hemmaplan med mitt lag. Lyset där suger :P Så min kväll e uppbokad, dock lite synd att matchen börjar så sent kl 21.. Så de blir la int att man kommer i säng innan 12 tiden ikväll :/


Från förra matchen Falun spelade mot AIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: