ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Wish I knew what I don't know, but I guess there is some fucking reason for not knowing.. so what the hell, lets just go with the flow!


Tisdag idag och dagarna bara sveper förbi i all sin hast. Tråkigt, men skönt. Hm, kommer kännas konstigt..

Idag har det varit fint väder iaf, solen har tittat fram och jag har känt mig på ett ganska bra humör faktiskt :) Har skrattat mycket, men den här tröttheten som man går runt med :P vetefan va den beror på alltid. Så ikväll blir det tidigt i säng och sova fram till 7 då man måste bege sig upp för att hinna till jobbet i tid :)

En film kanske är nästa steg i kvällens händelser. Jag känner inte för så mkt annat :P De känns som att man pratar alldeles för mkt i telefonen på sistone, känner sig nästan för populär ibland ^^ Undrar om alla som ringer har dolda motiv med sina samtal ;) Tror de har med att göra att folk vill ta del av min vishet, haha! Tror inte att jag alltid kan leva upp de till de krav som ställs på mig. Alla på något vis förväntar sig att jag ska kunna allt, men de kan jag int, inte ens i närheten. Men visst att jag har en viss logik inbyggd i mitt system de har ja. Men kunna allt e omöjligt och ibland har jag bara lust att inte kunna allt heller.

Ibland är de dock kul att hjälpa om inte personen som man hjälper takes it for granted, om de uppskattar de. Å då menar jag inte att de ska behöva säga det varje gång, utan bara att man inte ska missbruka det. Jag gillar att försöka hjälpa iaf, men ibland har jag ingen lust och ingen motivation, men för det mesta så gillar jag bara att få uppmärksamheten ;) Attentionwhore tänker ni nu, å ja lite i den stilen faktiskt ^^


Parkbänk i england.. tycker om bilden på någe sätt. Gillar placeringen av bänken och att den förmodligen för det mesta står där ensam.. runt ett hörn.. hoppas att någon ska komma förbi. Kinda out of place, just like me sometimes..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte konstigt att du är trött ^^ HAHA!

2011-04-12 @ 22:30:36
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: