ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

I just had a bit of a bad day, but I'm trying to enjoy the sun.. those fucking clouds!

Idag har varit en dryg och ganska tråkig dag. Började med att jag var irriterad redan från start av dagen, någon lyckades verkligen få mig att känna mig bra! eller inte! Men sen när man väl kom till jobbet/vfu:n, så fick man reda på att avdelningen där jag jobbar har drabbats av magsjuka.. Trevligt liksom och man måste ju jobba där ändå. Dessutom så har jag pat på andra avdelningar, men dessa får jag inte träffa nu och jag som har tänkt ut träning och vad jag vill göra med dem å så.. Så då blev jag lite småsur. Jävla magsjuka!

Men nu har jag tryckt i mig lite ost och kex och mitt blodsocker har gått upp lite så att jag nu känner mig lite piggare iaf ;) haha. Så ska försöka att se saker lite mer positivt. Som tex att på tors åker jag hem över påskhelgen och ska vara där tors-mån och bara njuta av att vara hemma och gosa med katterna och bara tat lugnt ;) Grilla, umgås med kompisen och familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: