ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

A girl's gotta what a girl's gotta do, and for now that's absolutely nothing ^^

Idag känner jag mig: Uttråkad och Uppblåst ^^ Not a good combination! Så bara för att göra det värre sitter jag och svullar på lite godis å tänker int röra en fena ikväll :P God damn it! De e ju heller inte direkt någon bra kombo :P Fan borde ut och röra på mig, springa eller vad som helst..

Fy fan vad jag kommer att ha gått ner mig när jag kommer hem från Falun.. Min kondition kommer vara i botten och musklerna kommer att förtvina och man kommer ha fått dubbla fetthalten i kroppen eller nått känner det som ^^ Haha, iaf idag. Vetefan varför jag känner mig så uppblåst idag.. Hm?! Jag måste verkligen, verkligen börja röra på mig mer, så imorn om jag kommer ihåg ska jag slita med träningskläder och gå till gymmet efter jobbet :) Se om man orkar någonting alls ^^

Men de värsta just nu e int att ja int rör mig så mkt, för jag går iaf en hel del minst 30 min ute och springer runt en del hela tiden på jobbet, men de e fan egentligen int tillräckligt för en som e van att träna minst 2-3 ggr i veckan + allt annat i vardagen. Men som sagt de värsta e int att man inte rör sig, utan de e vad man stoppar i sig. Å just nu kan jag säga att jag är allt annat än stolt över mig sj :P Jag har haft ett sånt himla godissug denna vecka.. Usch, mår illa när jag tänker på de egentligen. Men så himla sötsugen! Men from idag så ska jag int köpa någe mer sött eller för sliskigt. De e int bra för kroppen och det känner ja. Kommer definetivt att ha gått upp ett par kg när jag är här :P Int bra ^^


Candy's bad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: