ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Nollesittning imorn :)

Ja imorn är det alltså nollesittningen på norrlands nation :)

plugget slutar kl 3 å den börjar klockan 6.. hm? gah! Jag ska alltså hinna hem fixa iordning mig och dra in till stan igen på 3 h? Hm?? Jag har ca 30-40 min hem och lika lång tid tillbaka alltså försvinner 1 ½ h från dessa 3 h (eftersom man ska vara inne lite före kl 6) å då kanske jag har typ 1 h på mig hemma (+/- lite)

Stress!!

Men man har iaf hittat en klänning som jag ska ha på mig:


Från vila :)


Å ett par skor ja ska ha på mig som jag måste lära mig gå i lite grann idag om jag ska kunna gå med dem imorn då jag int e van att ha klckar på mina skor :P




Men de e så skönt iaf att vara ledig idag så att man bara kan ta det lugnt och vila ut sig ordentligt :) För de gjorde jag verkligen :P haha sov till klockan halv 12 ;)


Ha't ;)

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: