ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Massage :)

...Är någonting som iaf jag tycker både om att ge och att få :)

Å nu i slutet av oktober ska jag gå en massagekurs "genom skolan" och det ska bli jättekul att lära sig lite mer :) Fast jag tycker inte att ja e så dålig just nu heller, men det finns mkt mer att lära ;) Ser fram emot de :)

Nu har jag också införskaffat mig en massagebänk ^^ Kunde inte motstå den när jag såg den på rusta för 895 kr (ordinarie pris: 1695 kr) visst de e säkert int världens bästa kvalitet men den duger bra :)


Någon som vill ha massage? ^^ haha

Nä men de ska bli riktigt roligt att som sagt lära sig mer :) Men tror jag har de där lite i fingrarna, de e iaf vad jag har hört av de jag gett massage hittills :P vilket int e så många kanske, men hoppas på fler :)

Så det så! ^^

BYE


Kommentarer
Postat av: Emma Ros

Jag vill gärna ha massage? :D

2010-10-19 @ 16:33:56
Postat av: Annica östling

Hej!

Såg din blogg! kul..

liten text men kanon roligt att läsa,,

jag kan lungt tänka mig en massage..



kram annica

2010-11-10 @ 20:16:45
Postat av: Ulla

Hej kusse :) Roligt att du tycker de, får la försöka fixa texten lite kanske då ;)



Visst skulle du gärna få massage :) synd bara att du bor en bit bort å att vi nästan aldrig ses :/



Hoppas allt e bra annars :)



Kram

2010-11-10 @ 20:56:38
Postat av: Ulla

Såklart du ska ha massage Emma ;) Fixar de innan någon träning :) Kram

2010-11-10 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: