ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Tåjävel..

Ont i tån, kan inte tånageln ramla av snart eller så :P  

Går så illa pga det även då jag inte borde så jag blir överansträngd i benet :P vill int belasta tån, även fast som sagt de int e någon fara, det bara gör ont.. Dessutom va de en kärring på stadsbussen idag som råka trampa precis på tåjäveln och fyfan va ont de gjode, hade lust att skrika, men höll mig, måste ha sett väldigt roligt ut när jag försökte hålla inne med skrikandet (å ev en å annan tår) :P

Men jag överlever nog, iaf ett par timmar till, får se hur det går när jag ska träna sen om de går eller int.. Hm? ^^



Ni vill int se hur det ser ut under...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: