ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Resfeber ^^

Jadu det bubblar inombords :) Ett bra bubbel, ett inspirerande bubbel, sånt där bubbel man gärna har ^^

Jag e så sugen på att resa och jag har så många ställen jag vill åka till, har redan nämnt några tidigare i bloggen. Men just idag är jag fan sugen på storbritannien och allt som hör till ;) 

- England
- Wales
- Irland
- Nordirland
- Skottland
- Orkney- och shetlandsöarna

-> Är de ställen som innebär allt (enligt moi) 

I England (london för det mesta) har jag redan varit i, men jag åker mer än gärna tillbaka. Var där i 2 mån som aupair och kan säga att jag fan längtar tillbaka, det var så jävla härligt att både komma bort lite och att se och uppleva nya saker :) 

Resterande delar har jag inte varit i. Men vill dit någongång :) Gäller bara att ta tag i saken å gört! ^^ Skottland har man hört mkt om landskapet och irland verkar härligt, å ja.. Jag vill dit! :) 

Får se om de blir att man tar tag i det nästa sommar :P Fan va jag e ute i god tid å fantiserar iaf ;) haha, nä nu ska jag försöka få lite eld i baken å komma iväg sen ^^




Minnen från london (egentagna bilder) :)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: