ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Lördag

Fan va skönt med helg.. äntligen dagar då man kan sova ut :) Å det behövdes verkligen kändes det som.. Hade ställt klockan på 10 men kände när klockan ringde att min kropp inte var redo för att gå upp så ist vaknade jag vid 12.30? :P haha

Men va jätteskönt att få sova, bidde la 12 h ^^ välbehövliga såna :)

Hade en sån kontig dröm nu på morgonen också haha, har en tendens till att få helknasiga drömmar ^^ Men tänker inte berätta vad den handlade om för de kommer jag knappt ihåg förutom lite detaljer och stora drag :P De e konstigt hur man kan drömma så klart och tydligt för att i den sekunden man vaknar upp glömma nästan allt.. Visst som sagt kommer ihåg drömmen i delar och smådetaljer och jag kan nog tyda det ganska bra vad mitt inre ville få sagt :P haha



Fan va tiden går fort egentligen, veckorna svoschar förbi... Å ny kurs e de i skolan nu, biomekanik (och funktionelle anatomi) och det känns ganska bra faktiskt, lite teoretiskt igen och mkt bra saker som man måste lära sig och kunna för att bli sjukgymnast så måste se till att få in sånt här tänkande :)

Längtar tills då vi ska ut på VFU (praktik) i skolan :) v.49-50 ska jag vara på akademiska sjukhuset och ha praktisk men vet dock inte vilken avdelning jag kommer att vara på ännu. Men det ska bli kul att få komma ut i 2 veckor och praktisera det man har lärt sig.. Men dock innan detta så kommer vi ha den praktiska examinationen i sjukgymnastik kursen.. Usch det är dock ingenting jag ser frame emot.. Måste verkligen se till att öva på allt vi måste kunna.. Men hoppas på det bästa :)

Over and out ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: