ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1

Yeii :) Äntligen har man kollat på den filmen, efter så mkt längtan så e den väntan över och laddar nu upp för den 2.a delen av den sista harry potter boken :) Som förmodligen kommer bli den bästa och mest spännande hittills :) can't wait ^^

Jag säger mig själv vara ett ganska stort Harry Potter fan, jag har sett filmerna x-antal gånger, de e så jävla bra att man kan se dem om och om igen (förutom 5:en tror jag de e som e lite dryg) :) Men dock så har jag faktiskt aldrig läst någon av böckerna, men misstro mig int :P Jag har alla böcker hemma, men har inte haft tid eller lust att läsa dem ännu. Men jag lovar och svär på att jag ska göra det någongång då jag har tid ;)

Va och kollade på filmen med Jenny och det var riktigt kul och filmen va fan bra, för om den inte skulle ha varit det skulle det inte kännts som att vi satt där kankse bara 1 h högst ist för över 2 h som det egentligen va :) För tiden går ju fort när man har kul, för fort, filmen kunde ha varit dubbel så lång och det skulle ändå kännts för kort. Längtar längtar längtar till nästa film så jag får reda på vad som händer ;) För då jag inte läst böckerna så vet jag ju int de :) Så det ska bli spännande att se, så ingen får avslöja det för mig för då blir ja galen :P



Förresten för att komma in på någe helt annat känns tån så jävla mkt bättre idag än vad den gjorde igår. Fan höll på att dö på träningen igår, eller nja dö och dö, men de gjorde fanemej ont som tusan och tror de syndes ganska väl. Men dessutom så hade vi fys på träningen igår så nu har man väl la träningsvärken att koncentrera sig på ist :P Usch va mina ben känns helt loj idag. Men då vet man iaf att man lever ^^

BYE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: