ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Bloody day ;)

Haha rubriken säger la allt ^^ Eller gör den de.. nja kankse int :)

Idag tycker jag sj har varit en sån där dag med bra känsla, det har varit en väldigt härlig dag med positiva inslag :) Me like ;)

Gått i skolan som vanligt mellan 8.15-12.00, sedan efter det var jag tvungen att stanna kvar i stan för att jag skulle lämna ett blodbrov för att kolla om hepatit B vaccinet hade verkat och fungerar som de ska och dett var vid 7.. Så jag hade några timmar att spendera :) Så satte mig i slolan först på en härlig plats högst upp i C5 på BMC och läste och läste och läste ur min kurslitteraturbok som e på eng.. tror jag inte kommer håg så mkt, men de var skönt och härligt att känna att man får någonting gjort :)



Så där satt man till ca kl 16 och sedan begav jag mig mot blodcentralen ingång 62 på akis för att ge lite blod :) Det var ett tag sedan nu man gav blod eftersom jag skaffade en tatuering och efter man har gjort det så får man inte lämna på ett halvår, men nu så bidde det äntligen av :) Så fick en väska, lite mackor och lite varm choklad för besväret ;) Mums :P

Nä men det känns bra att ge blod, de är ju för en jättebra orsak. Har varit blodgivare i över 2 år nu.. Ändå sedan jag bidde 18 har jag varit och det är roligt och jag tänker fortsätta vara det. tycker definetivt att fler ska bli det som inte redan är det. Det e fan inge farligt och personalen iaf inne på akis e jättetrevliga :)

Så man blidde av 4,5 dl blod där då :)



Sedan klämde jag in lite shopping och införskaffade mig ett par nya jeans och sedan for ja tillbaka till akis dock denna gång ingång 34 för att ge ytterligare lite blod dådå för att kolla om hepatit B vaccinet fingerar som det ska. Så får la ett brev på posten sen om de :) Sen åkte jag äntligen hem och kom hem ca 20.30 :)

Så dagen har i helthet varit bra :) Förutom att jag har så förbaskat ont i tån.. Stortånageln håller på att lossna, har haft blånagel ett bra tag, men när jag spelade matchen i helgen så sprack den och håller nu på att lossna, men de gör någe förjävligt ont att ha skor på sig och gå omkring.. Se hur det går på träningen imorn..

Men så kan de vara, nu ska ja fan bara slappa :)

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: