ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Shoppat loss ^^

HEJ

Ja idag har man slösat pengar :) Första gången på ett bra tag man har unnat sig att bara shoppa på :) Känns härligt, de e kul att köpa kläder ;) Men köpte ju int bara de va tvungen att köpa ett par nya inneskor till innebandyn då mina typ e ganska så trasiga :/ Men jag hittade ett par jättesköna så de va ju tur de, men smakar de så kostar de typ 650 kr vilket nu int e så jättefarligt iaf :)



Men sedan bidde de å 1 par jeans 2 par jeans shorts typ å 1 par leggins å en ny randig tröja + å 3 t-shirtar från stadium ;) Allt som allt 770 spänn typ :P Så bidde en del pengar bort, mend e de värt de hade int så mkt byxor hemma eftersom de alla e för stora, så ska nu ta å rensa ut garderoben me allt jag int kan ha :)


Tex denna tröja å byxor :)


Å dessa byxor å t-shirt ;)

Men de e så kul, insett att jag verkligen måste ha gått ner en del (int för att de spelar så stor roll :P) men för jag insåg att jag kunde ha ett par 38 på byxorna när jag förr i tiden va tvungen att typ ha 42-44.. Så de e ju alltid kul :) Får la tacka godisförbudet som jag å mamma ingick vid nyår å sen innebandyn för detta :) Jag har varit uppe i ganska höga höjder, har tidigare vägt ca 20 kg mer än vad jag gör nu (men de va ett tag sen), å jag kan säga att man mår mkt bättre idag iaf å självförtroendet alltid på topp ;) haha



BYEE ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: