ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Nu va man 20 å då alltså ;)

HEJ

Nu e man 20 å det känns inge skillnad :P Haha. Bröt inte trditionen utan var inne på bolaget samma dag som jag fyllde 20 alltså i torsdags den 29:e april :) Bidde en flaska vin å lite strongbow en av mina favoritcider :) Så nu har man gjort de här i livet också känns alltid kul me lite nytt :)

Bort med det gamla in med de nya :) Man ska inte släpa med sig en massa gamalt, de bara tynger ner en :)

Men saken med att fylla 20 e ju verkligen att man får nästan göra allt, alltså att fylla 18 är ju hur stort som helst, finns mycket man får göra vid 18, men långt ifrån allt, men vid 20 då sitter man där å man får nästan göra allt :) Härlig känsla, dock är la sista stationen sen 25 å efter det så undrar jag om de e någe man int får göra :) haha

Usch va vi firande in min födelsedag igår, familjen kom å vi åt smörgåstårta å mumsig kladdkaka med glass :) Sedan drack vi en massa vin å jag mamma kent å bästa kompisen jenny satt å spela kort in till midnatt nästan tror ja :P haha, kommer faktiskt ärligt int ihåg slutet av kvällen så bra ;P Bidde några glas för mkt :) haha, men de görs nog int om på ett tag kan jag nog upplysas om, nästa gång nägra glas mindre :P Men ja hade de kul å man fyller bara 20 en gång i livet ;)

Presenter:
Extern hårddisk 320 GB
Springkläder (se bild nedan) :)
Pengar från brorsorna, till ev tatuering ;)


Haha, snygg bild :P Men de här kläderna kommer bli använda förhopningsvis mkt i sommar ;)

Förresten ALLA TENTOR HITTILLS GODKÄNDA :)  Så jävla härligt. Nu e de bara en till i fysiologi sen e de sommarlov å jag har förmodligen fått ett jobb då å :) Livet e så jävla underbart just nu ;)


BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: