ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Pluggeliplugga :)

1 ½ vecka kvar nu ...

Sen e de dags för den fruktade tentan

Den består av en anatomidel, som innehåller organ anatomi och OLM:en (ben, leder och muskler). Sedan en del som består av CNS (+PNS).

Allt ska jag hinna få in på 1 ½ vecka. Men det ska nog gå. Tror jag kan lite iaf och gäller la att planera sin tid. Är ledig from nu på onsdag till nästa onsdag, då tentan äger rum. Men känns rätt så bra hade en provtentamen idag på CNS kunde det mesta härligt härligt :) Men vissa delar jag måste plugga lite mer på. Sitter även nu å kollar lite :P

Så nu ska jag fortsätta med de

Önska mig lycka till ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: