ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Nytt

HEJ

Nu har jag ny frilla, nyfärgat hår, ett par nya jeans och en helt ny vardag å helgrutin :) 


Visst jag klippte mig för ett tag sen då, typ förra veckan å sedan färgade jag det i veckan som var och jag är nöjd med de :) De känns skönt att slippa det långa slitna håret som man hade haft i ca 1 år :P Det var alltså väldigt dags att klippa sig :) Så nu känns det alldeles utmärkt :)

Så vad e de som e spec med ett nytt par jenas då? :P Jo det var den första saken jag har köpt på flera månader. Har inte shoppat sen jag var i england i sommras, alltså sen i juli. Så det var väl på tiden att jag unna mig någe :) Dessutom så behövde jag verkligen ett par nya jeans då alla de gamla var alldeles för stora för mig hela bunten. Har nog gått ner lite skulle jag kunna tro. Å de känns ju alltid härligt :) Så var i desperat nöd av ett par nya å fick dem ju rätt så billigt 199 på kappahl, fick ju 100 kr rabatt på de så de va ju ännu bättre :) Har ju inte världens bästa ekonomi som student så känns bra att man kan hitta ett par snygga jeans till den summan :)

Ja vardagsrutinen kankse inte har ändrat sig så värst mkt :P Mest det att jag nu e singel å kan göra lite mer det jag känner för. Behöver inte tänka så mkt, dessutom så känns det som att livet har öppnat sig lite, som att de e lite mer friare. Härligt :) Det känns även som att pluggandet går bättre som att jag har mer energi till detta :)

Helgrutinen ser dock helt annorlunda ut av samma skäl, åker int iväg till knäppgöken å han åker int hit längre. Så de bidde att vara hemma å störa föräldrarna de ^^ Nä tror inte att de har så jättemkt emot de iaf :P Brorsan ska ju snart flytta iväg till egen lägenhet å då kommer jag bli ensam kvar av oss 3 syskon här hemma. Känns ganska skönt så jag kommer får mer utrymme för mina saker :P spec här hos mamma kommer jag få en hel sida för mig sj ;) Ska fixa i ordning så att det bidde fint :)

Idag var jag å mamma in till stan å kolla på ny soffgrupp (lädersoffa, me 2 läderfåtöjler) till mamma här hemma å den såg bra ut så den bidde de, dessutom bidde de en ny bordsgrupp å :) Sedan skulle vi till IKEA me brorsan å hans flickvän som även de var me, å där gick vi runt å kolla lite å vi hittade ett jättebra litet databord till mig här hemma hos mammsen :) Så det tog vi :) Men sen när vi skulle betala drog problemen igång :P Hahah, det var tydligen så att hela IKEA:s kortbetalningssystem i hela landet var nere för räkning. Hade blivit någe fel i deras banksystem, så det gick endast att betala med kontanter :P Så där stod vi en bra stund och hoppades på att det skulle börja funka igen, men icke sa nicke å såklart hade vi inga kontanter med oss :P Men de löste sig tillslut :)

Men att det ens ska kunna hända, å på en lördag vilken otur. Det var typ millånga köer :P Men så kan de va. Nu e man iaf hemma å kan ta det lugnt å slappna av. Kompisen kommer väl över senare :)

HEJ DÅ ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: