ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Som jag trivs bäst..

HEJ

Imorn ska jag börja åka runt på riktigt inom hemtjänsten då :) Ska börja köra sj till gamlingarna och hitta å vara social ^^ Men det ska bli så jävla skönt att sj bestämma lite över hur man åker å så å vara ensam i bilen och kunna styra upp lite sj.. Visst det kommer nog inte vara så lätt nu i början men man kommer att lära sig och om det vore någonting så e det ju bara att fråga liksom :)

Men jag trivs nog bäst att vara ensam. De e härligt och om man int får vara det blir man galen, enligt moi iaf. Man måste få ägna stunder åt sig själv, då man kan bara vara :) Så härligt härligt, detta är nog ett jobb som passar mig ganska bra, även då det inte är det mest glamörösa, men som jag har skrivit förr, det ger en pengar, som alltid kommer vara bra till hands. Har ingen aning va jag ska göra för dem ännu.. Men ska försöka spara så mkt som möjligt så att det kanske kan bli att åka utomlands någonting :) För det finns ställen jag gärna vill tillbaka till, tex england, london :) Det var så härligt :) Men sen får man se vad som händer, hur mkt man tjänar å så :)

Men en sak som e lite dryg e ju att man inte får sin första lön förrän i slutet av juli.. Så man får vara fattig ett tag till :P Men lika glad e jag för de, tur att man har en sån bra familj :) Men det är otur att det just nu har hänt en tråkig sak i min familj.. Vill int säga det här, men de e någonting som är bland de tråkigare som kan ske, men det kommer bli bra igen, det vet ja :) Det kommer gå alldeles fin fint å hela familjen står bakom dig :)

HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: