ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Jobb Å Slit :)

HEJ

Nu e de sommarlov och int mkt lov har man :P Började jobba förra torsdagen och har nu snart gått klart mina introdagar på almunge hemvård där jag ska vara som vikarie i sommar :) Har bara imorn kvar som intro, sen ska man börja åka runt sj å hitta å greja, ser faktiskt fram emot det :) ska bli spännande. Men samtidigt e de ganska jobbigt, är riktigt trött just nu för jag int har kommit in i rutinerna och in i tiderna som man jobbar, kan vara riktigt långa pass ibland och pass som slutar 22 och sedan pass som börjar 07 dagen efter... Kan bli lite jobbigt, men de e pengar och de e alltid bra att ha :)

Fick GODKÄNT på sista tentan, fysiologi var ämnet :) Fick 95/110 p ^^ Riktigt nöjd e ja ;) Så nu e första terminen avklarad och godkänd rakt igenom :) Sen i höst börjar 2:a terminen då :) Ser fram emot de :)

Annars då, va kan man skriva? Träffade gamla klasskompisar från 6:an här förra lördagen och hade de jättesköj :) Va länge sedan man såg vissa utav dem så jättekul att ses :) Vi grillade å hade oss i regnet å blåsten, men de blev en lyckad kväll som jag hoppas och tror kommer göras om :) Vi va ute på saluhallen sedan på kvällen och vi pratade en massa :) Tack i efterhand för en underbar kväll :)


Men de va nog de de :P

HEJS SVEJS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: