ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Jobbelijobbande :)

De e tur att man har ett jobb de :) De e int alla som har de, men ibland känns det som att de e bara jobbet som gäller hela tiden :P Man gör inge annat än att jobba ^^ haha

Närå, man tjänar pengar och de e ett ganska roligt jobb (förutom ibland) så man ska inte klaga :)

Jag jobbar ju på Almunge knutby hemtjänst och man får ju köra runt i lite olika bilar och fara till en massa gamlingar :) Vissa e härliga å vissa lite mindre härliga, men de flesta måste jag nog säga e härliga :)




Detta e iaf min favoritbil (tror att de e en sån här iaf en liknande skoda ;P) som jag gillar att köra runt me, man får vara snabb på morgonen om man vill ha denna bil ;) haha. Älskar att köra den :)

Just nu så jobbar jag som sagt en hel del, går dels på schema som ligger på ca 92 % å sedan extra tider tex några 16-22 och 7-16 pass mest, men sedan finns det även andra extra pass som jag tagit. Å igår fick jag tom ta 2 pass, ett som jag skulle ha och sedan ett till då det var dåligt med folk, så det bidde en 15 h dag de.. Lite jobbigt, men bra betalt ;) haha

Men jobbar mkt helger och mkt dagar också då.. men de blir int mer än högst 2 dagar ledigt i veckan nästan. Ibland bara en. Som denna vecka. Jag var ledig i måndags och sen dess har jag jobbat hela tiden och ska jobba hela helgen. Sen på måndag e jag ledig. Skulle egentligen varit ledig imorn också, men tog ett litet extra pass från 7.30 till 12.30 :) Extra pengar de serrö ;)

Men dock vet jag fortfarande int vad jag kommer att få i lön, förmodligen runt 90-94 kr/h ska ringa chefen och löneförhandla lite så att jag kan få reda på detta :) Kan vara bra att veta :) Ska nog göra det imorn. Får se hur de blir :)

See ya later aligator, in a while crocodile ;)

BYE


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ulla, no offense... skitkul att du jobbar :P Men tänk på disponeringen i inläggen ;) har läst samma sak i alla stycken :P haha

2010-07-01 @ 19:00:25
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: