ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Normal dygnsrytm ^^

HEJ

Nu satte jag igång datan för att göra någonting, men glömde visst bort va den saken va :) Så kan det vara ibland, kommer säkert på det när jag har stängt av den igen :P

Sitter å kollar på Johan Falk på tv:n å känner mig trött. Har äntligen kommit in i en normal dygnsrytm nu igen efter att ha börjar skolan igen :) Går å lägger mig senast 11 (ibland senare) och vaknar senast halv 10 :)

Så... en vecka i plugget, imorn börjar en ny. Just nu känns det rätt segt, för första kursen handlar om hur man lär sig att lära sig bäst, å jag känner att jag på något sätt kan se det bäst sj :P Men så kan det vara, men till någon nytta lär det vara :) Men snart börjar anatomin å det ska bli kul :)

Ny skola (BMC) nya klasskamrater å nya tider på dygnet e de jag har framför mig :) Ibland tappar man gnistan lite, men tror att de e en vanesak. Fan liksom måste ju åka med 6.45 bussen på morgonen de flesta dagar, vilket resulterar i att ja måste upp kl 5.45 om ja ska hinna me allt :P usch å fy, men de e la sånt man lär sig, e la nyttigt på någe sätt :)

Men imorn börjar jag iaf kl 1 så då kan man ta de lugnt :) 


HEJ DÅ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: