ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Söndag 7/2

HEJ :)

Nu har man äntligen klarat av första kursen 4,5 hp på universitetet :) Den var rätt så tråkig så skönt att den e avklarad. Nu ser jag fram emot att börja med anatomin imorn :) Usch kommer nog bli ganska jobbigt, men de ska bli kul. Sedan kommer vi också ha den kursen parallell med palpationen å sjukgymnastkursen, se hur de går me 3 kurser samtidigt... Hoppas att de ska funka bra :)

Det som är synd nu när man pluggar är att det känns som att tiden försvinner.. Man är trött hela tiden :P Men spec så e de synd att innebandyn blir lite lidande, de e jättekul me innebandyn just nu tycker ja, men skolan måste gå först, och jag vet inte hur de kommer bli nu när alla dessa andra kurser drar igång. Men jag är iaf ganska bestämd på att jag ska ner 1 gång i veckan mist iaf. För jag tycker de e kul å dessutom e de bra med motion ^^

Tiden flyger iväg verkligen, 3 veckor på universitet redan liksom. Snart sommalov kan man ju hoppas :P Haha, kan man inte bara snabbspola fram allt till sommaren så det kan bli lite härligt väder igen. Så trött på snön :P Vill ha lite värme, sol å mindre snö :) Kunna vara ute utan att behöva ett ton med kläder på mig ^^

 
Lite sol å grönska skulle inte sitta fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: