ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fredag ^^

Yeii :)

Praktisk examination - check!
Ingen mer skola på 2 veckor - Check!

Usch ja, examinationen.. Vi får se hur det gick på den. Alltid när man ska gör en sån examinsation där någon står och kollar på en och frågar en en massa frågor om varför man gör saker och ting, har man en tendens att bli väldigt tankspridd och fumlig med det man gör.. Så får se nu om de blir till att göra om den efter jul å nyår sen.. Hoppas verkligen inte, men som jag känner nu är det 50-50.. Får reda på svaret förhoppningsvis ikväll. Jag vet inte alls.. Vill bara veta!

Men skönt nu ska man ut på praktik v.49-50 på neurologen på akademiska. Så man slipper att vara i skolan på 2 veckor iaf.. Men de blir ändå till att pallra sig in till uppsala varje dag. Men jag trr faktiskt att det kommer bli väldigt intressant :)

Imorn ska jag jobba 7-12, ett härligt litet lagom pass ;) sen ska jag möta upp mamma på thuns å vara hennes smakråd ;) På söndag bidde de förhoppningsvis match :) Men resterande tid idag ska jag bara tat lugnt och njuta av att inte behöva göra någonting för tillfället ;)


Gick ut me kingen nu på eftermiddagen när jag kom hem. Ser så söt ut me snö överallt :P De har ju börjat snöa nu igen.. Men vet int om de har slutat nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: