ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fredag

Idag är det fredag och slutet på den första VFU veckan på neurologen vid akkis :) Det har varit en jätterolig vecka, men man känner nästan att tiden går för fort för man vill hinna med mer och se och göra mer :) Men Skönt faktiskt med helg nu, man bli så trött.

Börjar dock känna ig lite krasslig... Förkylning på g förmodligen, vilket inte är så jävla bra med tanke på att jag har 1 v VFU kvar. Så de bidde till att ta det lugnt i helgen.

Är uttagen till match på söndag, men vet int i nuläget hur jag ska göra.. För känner mig som sagt int värst kry. Ner och titta ska jag absolut, men spela sj ser jag inte riktigt just nu. Det vore om jag känner mig mkt bättre på söndag då. Men vill ju helst tat lugnt så att man kan vara lite kry nästa vecka iaf :)

I helgen annars händer det la inte så mkt, vankas Idol final idag då som man ska bänka sig framför ;) Men imorn lördag bidde de nog lugn å ro. ev färga håret och baka lite, förmodligen måste jag nog ta å slänga in lite plugg i det hela också och ta å läsa lite i funktionell anatomi boken. Se om jag har ork nog till de. Ikväll bidde de iaf bara lugn å ro.. Se om Jenny dyker upp någe å.

Nu ska man la första få i sig någon mat å sen slöa å njuta av tystnaden medans den varar ^^


Idol final ikväll då ;) Jay e bäst överlägset, men får se hur tittarna resonerar. Han kommer få en karriär vilket som eftersom han e grym så vi får se om han blir 1:a eller 2:a ^^ Bäst i mina ögon iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: