ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

En bra dag :)

Idag har det varit en bra dag :) Det är en bra känsla i kroppen och det är härligt ^^

VFU:n var riktigt bra idag och det är la det som har spridit mest glädge över dagen. Å eftersom gårdagen var lite tråkig av sig så var det kul med en bra dag, men som man brukar säga så efter regn kommer solsken :)

Var t.o.m så gla å taggad när jag kom hem så att jag hoppade på motionscykeln och cyklade ca 23,5 km. Skriver en träningsdagbok för skolan i 6 veckor och då har jag bestämt mig för att cykla på motionscykel 2gg/vecka ^^ Är inne på min 3.e vecka nu ;) Det är alltså en skoluppgift och är en väldigt bra en tycker ja :) Tycker om att träna och skulle aldrig klara mig utan det. Efter nyår har jag även bestämt mig för att börja gymma på Friskhuset på akkis, vi får genom att vi går sjukgymnastprogramet träna där och det kostar bara 700 kr/termin (halvår) och det tycker jag är ett riktigt bra pris, så det ska bli min julklapp till mig själv i år ;)


Vill ju bygga lite muskler ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: