ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Vill ha en ny mobil...


...och jag tror jag har hittat den perfekta för mig :)



SONY ERICSSON HAZEL :)

Gick runt å tittade lite på media markt efter mobiler för att se om jag hittade någon som föll mig i smaken och denna gjorde de :) Dessutom har den fått väldigt bra betyg i användarrecensioner vilket e ganska viktigt för man vill ju ha en mobil som e bra och håller :) Dessutom e denna int så dyr heller ca 2000 får man ge för den och dessutom e den bra för miljön å :)

Så de blir nog denna tillslut :) Får se när jag beger mig in för att skaffa den, för e nästan bomben på att det blir denna :)


BYE ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: