ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Snart börjar plugget igen...

v.34 ska man återigen infinna sig i klassrummet.. En ny termin börjar och sommaren räknas som över :/

Gått alldeles för fort enligt moi, har fan int hunnit njuta av den. Har bara jobbat hela tiden. Fick sommarlov den 3/6 och började jobba 10/6, sen dess har jag nästan bara haft 1 dag ledig i veckan, på enstaka tillfällen fler.. Men annars jobb jobb jobb.. Don't get me wrong, ja gillar mitt jobb, men har int hunnit me att bara tat lugnt, dessutom jobbar jag fram tills den 19/8 och jag börjar skolan igen 23/8, alltså bara 3 dagar att varva ner på..

Ja man får se pengarna i det hela för de e ju dem som behövs och är välkomna att rassla in ;) Men har insett att jag int får tjäna mer än 55600 detta halvår om jag vill behålla mitt studiebidrag, så jag vet int om jag kan fortsätta att jobba så mkt sen. Skulle vilja jobba lite på helger och så, men då blir de la att de sänker mitt bidrag och de vill ja ju helst int. Behöver de där pengarna.. Dåligt att man int får tjäna så mkt man vill utan att behöva bekymmra sig om studiebidraget. DÅLIGT!! Ska ringa å höra med csn sen om hur de kommer bli å så. Hoppas att de fixar sig och att jag int tjänar över den summan.

Men men, annars e livet int så farligt ;) Har försökt att springa iaf 1 ggn/vecka + lite situps å armhävningar.. Ibland har det gått väldigt bra, ibland mindre bra :P Springandet har gått väldigt bra faktiskt :) Är stolt över mig sj som orkar springa 6 km utan att behöva stanna (tar väl ungefär 40 min) å har sprungit 4 km på ca 25 min. Känner mig glad som orkar å väldigt pigg av mig, man får en helt annan energi. Glad att jag bestämde mig för att börja springa denna sommaren :) Hoppas att de kommer gå bra nu på uteträningarna som börjar nu på måndag med innebandyn :) Kommer nog bli bra ^^

TAGGAR ;)



BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: