ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Plugg å Nollning :)

Nu har plugget dragit igång igen :) I måndags var första dagen vi hade lektioner och nu på måndag har vi första tentan.. Men de e en ganska enkel kurs som tur e men rätt så intressant :)

Patologi på 1,5 HP är den kursen vi har nu :) Sen på tisdag drar hälsopsykologin 7,5 HP igång och håller på i ett visst antal veckor. Efter de så påbörjas detta års sjukgymnastikkurs som ligger på 15 HP, alltså en relativt stor och viktig kurs som innehåller 2 veckors VFU :) Det ska bli roligt :) Sedan också sist men inte minst så har vi Biomekanik och funktionell anatomi 6 HP. Sedan är T2 avslutad ;) haha bara x antal veckor kvar fram tills v.1 2011 :P

Men det är faktiskt väldigt roligt att plugga igen, skönt att få lite paus efter allt jobb man haft under sommaren :P De e kul att träffa alla i klassen igen och sedan att nu vara T2:a (termin 2:are) för då ingår nollning för T1:or :) Vilket innebär en massa roliga lekar, pubrundor å nollesittning ;) Har varit väldigt roligt och den första "lilla" pubrundan med lekar hade vi i tisdags och den blev väldigt lyckad :) Nästa "stora" pubrunda är nästa tisdag och kommer säkert bli ännu roligare ;) Då kommer vi besöka tillsammans med nollorna alla nationer i uppsala, alltså 13 st :) Den lilla var det bara 3 st nationer som vi besökte :)

Ser fram emot denna termin och det känns som att det kommer att gå bra. Trivs verkligen just nu å känner mig taggad ;)

Nu har också innebandyn dragit igång ordentligt, första inneträningen var i tisdags.. men då kunde jag ju inte medverka då jag skulle iväg på lilla pubrundan. Men idag är nästa inneträning och idag ska jag försöka vara med.. Känner mig lite febrig så får se hur mkt jag orkar.. Men vi har ju första träningsmatchen på lördag och jag vill verkligen vara med :) Men får se hur jag gör.. man ska ju egentligen inte träna om man känner att någon förkylning håller på att bryta ut eller om man känner sig febrig.. men jag vet int.. hm? Får helt enkelt se..

Nä nu du :P

Ha't ;) Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: