ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Äntligen lördag :)

Hejsanhoppsan :)

Idag är det lördag, livet ligger på topp å allt börjar förhoppningsvis falla på plats ;)

Spelade match idag me laget mot östhammar, vi vann me 3-2 - HÄRLIGT ;) Å det kändes som för en gång skull så klaffade det lite bättre för mig iaf. Var länge sedan jag kände att jag fått spela en hel match utan att fundera på när de ska ta av mig.. Har la fått mig att slappna av lite för mkt, alltså att inte behöva satsa då det inte leder någonstanns. jag har känt mig dålig, men idag känns det bättre. Jag har liksom fått lite mer vilja och förtroende för mig sj tillbaka. Inte för att jag vet hur länge de kommer vara men vill verkligen ligga kvar här nu :) Så kämp på kämp på ;)

Innebandy är de ställe då jag kan slappna av som mest å det är verkligen härligt att man har någe sånt när man pluggar. Ibland måste man verkligen bara lämna det åt sidan så att man inte blir "överarbetad". Finns risk. Så därför älskar jag verkligen att kunna åka ner till träningarna och springa av mig lite :) Sen ska man ju inte bortse från motionen å gemenskapen :) Härligt gäng de där i rasbo ;)

Folk kan kalla mig knäppa, men för mig är det inte matcherna som är viktiga, visst det är kul att spela och ge allt, men för mig är det träningarna som jag verkligen älskar :) Skulle inte klara mig utan dem. De e bra stämmning och man kan prestera och göra misstag, men lära sig :) Lovely ;)

Men men
Snart fara över till Jenny denna ljuva lördagkväll :)

BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: