ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Long time no seen :)

HEJ

Ja, det var en stund det blev någe skrivet här i bloggen. Känns som att knappt har tid eller lust för det längre. Man e ju hemma så ingen i familjen behöver ju läsa i bloggen för att få reda på vad som försigår i mitt liv :) Dessutom tror jag knappt att det va någon annan än min familj som läste den iaf :P haha :)

Nu e de alltså snart vinter igen, det kalla vädret har dragit igång och lite av den första snön har kommit och försvunnit. Snart kommer det väl mer och tänker allt :) Usch gillar inte när det e så kallt *brr* Dessutom när kylan kom så fick man med sig en förkylning som inte släpte förrän 3 veckor senare, innehållande ett vätskefyllt knä, huvudvärk och illamånde. det var ju en rolig period :P haha, eller inte :)

Men nu e man åter frisk och kry och man spelar innebandy för fulla gubbar :) Då man var sjuk under de 2 första seriematcherna spelade jag min första seriematch i helgen som var, det var kul :) Synd bara att vi förlorade :P 8-2 till storvreta. Så de bidde träningar på tisdagar, torsdagar och fredag :) Härligt, så imorn bidde de löpning ute 8 km :)

Snart också 5 månader med knäppgöken (090605)<3 Å nästan precis till hans födelsedag i december firar vi ett halvår :) han har funnits där genom ur och skur :) Älskar dig knäppgöken <3

Annars i livet e de inte mycket alls just nu. Arbetslös och söker arbete, ska också börja plugga till våren. Ska utbilda mig till sjukgymnast om allt går som planerat :)  

Nu e de mörkrets tidevarv :P Fan de va int länge sedan de va fint väder å sol å varmt :)



See ya later aligator
In a while crocodile ;)

Byebye
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: