ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Innebandyn :)

HEJ

Innebandyn e nog de roligaste jag har att göra för tillfället :) För jag har inte så mkt annat att göra... De börjar bli tråkigt att gå hemma om dagarna å inte ha någe jobb eller plugg att göra. Men som tur börjar jag iaf plugga till våren :) Dessutom som sagt har jag ju innebandyn, som har ett härligt gäng tjejer spelande :) Så de bidde innebandyträningar tisdagar 20-30-10-00, torsdagar 19.30-20.30 (springning ute) och sedan sist men inte minst fredagar 18.30-20.00 :) Å de e fan kul, vet inte hur jag skulle klara mig annars.


Laget :) Underbara tjejer hela bunten, jag sitter på andra raden längst åt vänster ;)


För jag har TRÅKIGT, TRÅKIGT, TRÅKIGT :P

Så tråkigt att jag typ inte gör någe på dagarna förutom att sista vid datan (spelar tex fishlife på facebook :P) eller vid tv:n.. jag känner mig slö :/ Vill ha ett jobb... Men de e ju inte som om att man inte söker. Jag söker dagligen men de verkar inte bli någe av de.. TRÅKIGT! Men söker vidare å man kan ju alltid hoppas på det bästa :)


Önska mig lycka till ;)

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: