ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Westfield shopping center :)

HEJ

Idag har man varit till ett av de största shopping centrarna i Europa, Westfield shopping center :)





De var hur stort som helst, så stort att man säkert kunde lätt gå vilse där. Jag var där med Malin Alexandra, en annan aupair som e här i London å jobbar :) Vi hade de skoj å åt lunch å gick i lite klädesaffärer å leksaksaffärer, nja iaf en som var helt dedikerad till Disney :) haha, det var helkul :) Sedan gick vi också i "The Village" vilket är den del av centret som innehåller prada m.m. allt sånt där dyrt. Men vi gick int in i butikerna, det skulle man aldrig våga, vill ju inte ens röra något då det är så dyrt, vill ju int ha sönder någe :P haha, nä men vi konstatera att sånt där var bara onödigt å dyrt, man kan ju likagärna gå på hm ist :)

Om det är någon annan som skulle vilja bli aupair och läser min blogg (knappast troligt, men ändå :P) Så kan ni ju alltid gå in på denna sida:  www.swedishconnection.co.uk :) Hon är jätteduktigt hon som har den här argenturen, å det är skitkul att vara aupair å :)

Annars idag så e jag barnvakt här hemma, föräldrarna kommer nog hem snart, men fyfan va det var frustrerande att få ungarna i säng ikväll, var ju första gången jag gjorde det, iaf båda 2 så var lite halvt svårt. För de ville ju bara ha mamma hela tiden :P Men tillslut så fick jag dem i sängen, så skönt så. Allt man behöver säga ibland när saker går lite snett är förlåt :) Å sen löser det sig :)

De va la de :)

Så här ser det förresten ut på min gata:

Uppåt gatan som jag bor på :)


Neråt gatan som jag bor på :)


Detta e huset jag bor i :) På
översta våningen har jag mitt boende ;)


Livet e underbart å du kommer på fredag <3

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: