ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Trouble in paradise..

HEJ
Idag var det alltså lite trubbel i paradiset. Allt var bra på morgonen, barnen de gjorde allt de skulle, med några "no" här å där, men allt rullade på. Ollie kom iväg till skolan helt okej, å josh var lite småledsen då han hade tappat bort sin studsboll, men annars helt okej.

Men sen när vi skulle hämta upp Ollie från skolan, blev det ett helvete. Han började skrika då han inte ville gå på sin tennisträning, han började slå på Elly, mamman, å han drog henne i håret och gjorde ingenting som han skulle. Å som josh alltid e ville han härma honom så han började också skrika å klaga lite att han absolut inte skulle sitta i sin vagn å var väldigt motsträvig. Men vi kom tillsut hem iaf och alla lugnade ner sig efter en timme eller så. 

Men när vi kom hem började jag på att stryka alla kläder som skulle strykas, tog en jävla tid va inte lite kläder de, å engelsmän ni vet är besatta att stryka sina kläder :P 

Annars idag har jag varit å besökt språkskolan i barnes där jag förmodligen kommer att ha nån kurs i några veckor på sommaren. Träffa lite folk å öva på min engelska :) 

Just nu sitter man iaf som barnvakt i detta vackra hus. Jag hade verkligen tur att jag hamna där jag hamnade de är hur fins som helst :) Just nu ligger barnen å sover, å det är inga problem, förutom att det är typ inga bra teveprogram på dessa tv apparater de har :P haha, ingenting som man är van att titta på iaf. Tur att man har en massa filmer man kan titta på på datan :D Om jag inte haft datan skulle jag dö :P

Nä men de va la de som har hänt idag, förutom att jag har varndrat runt lite ensam här  i närheten se om jag kunde hitta någe bra :) men  kommer inte på någe annat än de å har inga kort från idag, tog inte några hade ingen kamera med mig :)


Livet e underbart :)

See ya!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: