ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Språkskola i Barnes

HEJ

Idag cyklade man till språkskolan i Barnes där jag testade på en konversationsgrupp som var där :) Det tog ca 15 min dit å 15 min hem sen igen :) Det var 7 stycken i gruppen med mig inräknad och vi pratade på engelska om lite olika saker :) De som var med i gruppen kom från Turkiet, Tjeckien, Tyskland och Brasilien typ å ja då från Sverige :P Men få se om jag går tillbaka dit dock. Det var 2 gånger till denna konversationsgrupp skulle hålla till, men det skulle typ kosta mig 20 pund och vet inte om jag vill lägga dem pengarna på saker jag kan göra med mig sj :P Prata på engelska alltså :P haha, men får se helt enkelt. 

Just nu annars så sitter man och är barnvakt. Va ute tidigare med ungarna och köpte glass. Ena ungen är just nu sjuk så att mamman stannar hemma från jobbet och hon behövde lite lugn och ro för att kunna göra lite arbete iaf å då gick jag ut med ungarna för att ta en glass :) Bidde en solero shot med smak av jordgubbe å citron :) Den va god :)




Livet e ju underbart, men ibland gäspar man alldeles för mkt :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: