ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Onsdag morgon :)

HEJ

Idag vaknade man klockan 7.25 och började "jobba" 7.30 :) Hittills har jag hunnit med att ge ungarna frukost, få dem att klä på sig å borsta tänderna. Eller ja iaf ena ungen, för den andra (minstingen) tar mamman med sig till nurschery när hon åker till jobbet :) Sedan har jag lämnat av ungen i skolan (den ungen som går i skolan) och nu sitter jag här nuduschad helt ensam i huset :P Riktigt skönt. Ska la snart ut till richmond park hade jag tänkt, måste ju passa på när det är fint väder :) Ska la läsa min bok "haunted" å bara tat allmänt lugnt å titta lite på ankorna i dammen :P


Bakgården på huset idag nu på morgonen :) Riktigt fint väder e de, så det är en riktigt skön morgon :)


Livet e underbart, men saknar dig

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: